Vrátenie tovaru a reklamácia
Ak nie ste spokojní s tovarom, ktorý ste si objednali, môžete ho vrátiť bez udania dôvodu počas zákonnej lehoty 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní a začína plynúť nasledujúci pracovný deň po prevzatí tovaru.
Spôsoby, ako tovar vrátiť (v zákonnej lehote 14 dní aj reklamácie)
- Online
Najjednoduchší spôsob, ako tovar vrátiť, je prostredníctvom vyššie uvedeného online formulára, kde zadáte iba číslo objednávky a e-mail. Samoobslužný systém vás prevedie reklamačným procesom vrátane objednania spätného doručenia. V ponuke nájdete zvýhodnenú cenu dopravy – GLS 4 €. - Finančnú čiastku za dopravu v prípade vrátenia tovaru odpočítame z ceny tovaru.
- Vami zvoleným dopravcom
Tovar môžete odoslať poštou alebo akýmkoľvek dopravcom na adresu: Blaire shop, Lešetín I 355, 760 01 Zlín, Česká republika. Tovar prosím zabaľte, priložte kópiu faktúry a formulár, ktorý bol súčasťou zásielky.
Reklamačný formulár na stiahnutie tu
Odstúpenie od zmluvy na stiahnutie tu
Informácie k vráteniu tovaru v zákonnej lehote - Lehota na vrátenie tovaru je 14 kalendárnych dní a začína plynúť od prevzatia tovaru
- Tovar, ktorý vraciate, musí byť v pôvodnom stave a nepoškodený. Ak bude tovar vrátený neúplný, poškodený alebo viditeľne opotrebovaný, môžeme vám účtovať náhradu škody.
- Peniaze za tovar vám vrátime na váš účet čo najskôr, najneskôr do 10 dní od jeho prijatia
- Tovar prosím vracajte riadne zabalený, aby sme predišli možnému poškodeniu a zníženiu vrátenej sumy. Ak vám bol k objednávke poskytnutý darček, ste povinní ho spolu s tovarom vrátiť
- O prijatí vráteného tovaru vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky
Informácie k reklamácii tovaru - Na všetky produkty ponúkané v našom e-shope sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov
- Reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskôr do 30 dní od prijatia
- Ak bude reklamácia uznaná, zašleme vám opravený alebo nový tovar na naše náklady
- Berte, prosím, na vedomie, že zákonná záruka sa nevzťahuje na tovar, s ktorým bolo nevhodne zaobchádzané (škvrny, odreniny, škody spôsobené neprimeraným zaťažením)
- Reklamovaný tovar prosím zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy, a pošlite ho alebo osobne doručte na adresu prevádzky e-shopu
Kontaktujte nás v prípade akýchkoľvek otázok:
- Tel.: +420 727 972 922
- E-mail: info@blaire.sk